معرفی بازی Warcraft Mobile

معرفی بازی Warcraft Mobile

معرفی بازی Warcraft Mobile

آیا شما هم خبر معرفی بازی Warcraft Mobile رو شنیدید؟
وارکرافت یکی از بازی های بسیار محبوب در بین گیمرها می باشد که شرکت اکتیویژن بلیزارد آن را توسعه داده است و با استفاده از این بازی بسیار محبوب شد و بر روی زبان ها افتاد. حالا بعد از تو محبوبیت بلیزارد دست از تلاش بر نداشت چندی پیش اعلام کرد که می‌خواهد از Warcraft Mobile رونمایی کند.
شرکت اکتیویژن بلیزارد معمولاً به دنبال تولید نسخه موبایلی اکثر بازی های محبوب و برجسته خود می باشد که وارکرافت هم از این قضیه مستثنی نیست و چندی پیش خبر از توسعه بازی وارکرافت موبایل در آینده داد و اکتیویژن هم جدید مهر تایید بر این اخبار زده است و تایید کرده است که نسخه بازی Warcraft Mobile در مرحله تولید است و به زودی معرفی می‌شود. اکتیویژن می گوید که شرکت بلیزارد می خواهد در زمان نامعلوم از سال ۲۰۲۲ اولین تجربه موبایلی وارکرافت را به گیمرها هدیه دهد تجربه جدیدی از سری بازی های وارکرافت را تجربه کنند.

چندی پیش بود که شرکت Blizzard بسته الحاقی جدید از بازی World of warcraft را با نام DragonFlight معرفی و رونمایی کرد. بازی Diablo immortal هم در تاریخ ژوئن سال ۲۰۲۲ برای دستگاه‌های اندروید و ios نیز راهی بازار می شود.

شرکت بلیزارد

شرکت بلیزارد با نام کامل Blizzard Entertainment یکی از شرکت‌های بسیار محبوب در زمینه طراحی و تولید بازی‌های رایانه‌ای است که در کالیفرنیا واقع شده است. این شرکت از زیرمجموعه‌های اکتیویژن بلیزارد است که بازی های بسیار معروفی مانند Star Craft ، World of warcraft و Diablo را طراحی و تولید کرده و بازار دنیای گیمینگ عرضه کرده است. شرکت بلیزارد با تولید این بازی ها جز شرکت های بسیار محبوب و معروف در صدر پر فروش ترین ها قرار گرفته است.

حمیدرضا غالمی
دیدگاه کاربران
6 دیدگاه
  • علی 10 اردیبهشت 1401 / 10:56 ب.ظ

    Awli🤝🏾

    • امیرحسین مولایی 12 اردیبهشت 1401 / 4:03 ب.ظ

      سلام دوست عزیز ممنون بابت نظرتون

      کد تخفیف هدیه شما بابت درج نظر: tnxforsup

  • Lx 14 اردیبهشت 1401 / 5:34 ق.ظ

    جالبه

    • امیرحسین مولایی 24 اردیبهشت 1401 / 1:15 ب.ظ

      سلام دوست عزیز ممنون بابت نظرتون

      ۱۰۰٪

      کد تخفیف هدیه شما بابت درج نظر: tnxforsup

  • 25y123 20 تیر 1401 / 0:53 ق.ظ

    فکرذنکنم خوب باشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *