بازی Genshin Impact در نینتندو سوییچ

بازی Genshin Impact در نینتندو سوییچ

بازی Genshin Impact در نینتندو سوییچ

خبرها حاکی از آن است که قرار است بازی Genshin Impact در نینتندو سوییچ ارائه شود و حالا در دست ساخت است.

بازی Genshin Impact در نینتندو سوییچ
بازی Genshin Impact در نینتندو سوییچ

اگر شما هم یکی از علاقه مندان به صنعت گیم هستید و اخبار بازی ها را دنبال می کنید قطعاً با بازی Genshin Impact آشنایی دارید.
زمانی که بازی Genshin Impact در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شد توانست نظر کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند و بازخوردهای بسیار خوبی را از سمت گیمر های دنیای گیمینگ برای خود ثبت کند. این بازی توانست محبوبیتی بسیار در بین گیمر ها داشته باشد و تا به امروز بازیکنان بسیار زیادی در حال تجربه این بازی هستند. یکی از سیاستهای MiHoYo این بود که این بازی جذاب را به صورت کاملاً رایگان در اختیار گیمرها گذاشت. و حالا MiHOYO سازنده و توزیع کننده و یا همان ناشر بازی گنشین ایمپکت در تلاش است تا با آپدیت های مختلف و خلاقانه تجربه کاربران را گسترش دهد.
با اینکه تنها یک سال است که بازی گنشین ایمپکت راهی بازار شده است و بازخوردهای بسیار خوبی از این بازی مهمان نوازی کردند خبرها حاکی از وجود نسخه نینتندو سوییچ بازی Genshin Impact بود ولی دیگر خبری از آن نشد. خیلی‌ها منتظر خبره انتشار این بازی توسط MiHOYO در نسخه نینتندو سوییچ بودند و کمکم ناامید شدند ولی روابط عمومی استودیو سازنده بازی گنشین ایمپکت در یک بیانیه که در سایت GoNintendo اعلام شد گفته است که نسخه نینتندو سوییچ بازی گنشین ایمپکت لغو نشده و ما به دنبال توسعه این بازی در آینده برای دوستداران این سبک هستیم.

حتی بعد از مدتی اعلام شد که نسخه نینتندو سوییچ در دست توست و در حال پیشروی می باشد و در صورت اطلاعات بیشتر حتما آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت و آن را منتشر خواهیم کرد. پس ما این تفاسیر ما باید منتظر تیم سازنده این بازی برای انتشار نسخه نینتندو سوییچ باشه اما به نظر شما امسال گنشین ایمپکت در نسخه نینتندو سوییچ معرفی می شود؟

بازی Genshin Impact

با جرات می‌توان گفت که بازی گنشین ایمپکت یکی از بازی های خوش ساخت و خوش حجم و به شدت گرافیکی حرفه ای است که در نگاه اول شاید یک بازی معمولی به نظر برسد اما رفته رفته با کسب امتیازات و تجارب و بیشتر متوجه جذاب بودن این بازی می شوید. بازی Genshin Impact توسط شرکت بازی ساز چینی MiHOYO ساخته شده است و به عنوان یک بازی رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است البته که در این بازی قابلیت پرداخت درون برنامه وجود دارد. البته شاید خیلی ها از زمانی که این بازی برای سیستم عامل اندروید عرضه شد آن را بشناسند و قبل از آن این بازی برای نسخه کامپیوتر و پلتفرم ویندوز منتشر شده بود به علت درخواست های زیاد مخاطبین نسخه پر شده آن برای سیستم عامل اندروید و گوشی‌های هوشمند منتشر شد. این بازی در سبک ماجرایی و اکشن است و به نقش آفرینی چند منظوره و تکامل یافته در این بازی میپردازید.

اگر قصد خرید سی دی کی اورجینال بهترین بازی های روز دنیا را دارید و میخواهید روزانه اخبار دنیای گیم را بخوانید حتما به سایت بازی کی سر بزنید.

حمیدرضا غالمی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *