فروش پنج میلیون نسخه بازی Dying Light 2

فروش پنج میلیون نسخه بازی Dying Light 2

فروش پنج میلیون نسخه بازی Dying Light 2

در اوایل ماه فوریه بود که بازی Dying Light 2 توسط استودیو تک لند ( Techland ) وارد بازار دنیای گیمینگ شد و در همان ابتدا بازخوردهای بسیار خوب و فروش بسیار عالی از سوی کاربران داشت. بعد از عرضه این بازی به بازار تمامی افرادی که یک تریبونی برای معرفی بازی داشتند درباره این بازی صحبت کردند و تمامی افراد به دنبال تجربه کردن این بازی بودند.
یعنی در تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۰ سازنده این بازی یعنی استودیو Techland آمار فروش این بازی را منتشر کرد و طبق آمار نشان داده شده است که بازی Dying Light 2 توانسته است در اولین ماه عرضه خود فروش ۵ میلیون نسخه را تجربه کند. این به معنی راضی بودن اکثر کاربران از این بازی است و جز بهترین بازی های امسال شناخته شده است.

فروش پنج میلیون نسخه بازی Dying Light 2
فروش پنج میلیون نسخه بازی Dying Light 2

البته فروش ۵ میلیون نسخه بازی Dying Light 2 سازندگان این بازی را متعجب نکرده است زیرا در سال ۲۰۱۵ نسخه اول این بازی یعنی بازی Dying Light توانسته بود که بیش از ۲۰ میلیون نسخه را به فروش برساند. مدیر عامل استودیو Techland می گوید موفقیت مجموعه بازی های Dying Light تجربه ای فراموش نشدنی برای ما است که توانسته ایم این را برای کاربران خود خلق کنیم.
اگر قصد خرید بازی Dying Light 2 را دارید ما در بازی کی برای شما با حداقل قیمت قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی بدون در نظر گرفتن قیمت خریداری کنید.

نگاهی مختصر به بازی Dying Light 2

بازی Dying Light 2 در واقع داستانی درباره بیست سال پیش از نسخه اول این بازی را روایت می کند که اگر نسخه اول را تجربه کرده باشید این داستان کمی برای شما آشناست. در اینجا ویروسی مهیب که قبلا تنها در یک شهر وجود داشت حالا ۹۸ درصد از انسان ها را تبدیل به زامبی کرده است و عده کمی باقی مانده اند که باید همدیگر را پیدا کرده و به جنگ با زامبی ها بپردازند تا بتوانند زنده بمانند. شما در این بازی باید بسیار چابک و فرز باشید و با استفاده از تکنیک های پارکور از در و دیوار بالا رفته و از پشت بامهای ساختمان های شهر مسیر خود را پیدا کنید زیرا در خیابان ها پر از زامبی است و هیچ مکان امنی وجود ندارد. از ویژگی‌های بسیار حیرت آور این بازی گرافیک آن می‌باشد که جهش بسیار بزرگی نسبت به نسخه اول سری بازی های Dying Light است. این بازی بسیار واقع گرایانه طراحی شده است نورپردازی،گذاری ها و جلوه های ویژه مانند خون و دود و همچنین باران به قدری جذاب است که شما را محو این بازی می کند. اگر شما هم با این داستان از بازی ها آشنایی دارید و می خواهید آنها را تجربه کنید ما خرید بازی Dying Light 2 را به شما پیشنهاد می کنیم.

حمیدرضا غالمی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *