سازنده هیتمن ۳ بازی Crysis 4 را کارگردانی میکند

سازنده هیتمن ۳ بازی Crysis 4 را کارگردانی میکند

سازنده هیتمن ۳ بازی Crysis 4 را کارگردانی میکند

چندی پیش بود که به طور رسمی اعلام شد که سازنده هیتمن ۳ بازی Crysis 4 را کارگردانی میکند.

چندی پیش بود که شرکت Crytek از اضافه شدن ماتیاس آنگستروم به تیم ساخت بازی Crysis 4 خبر داد. همانطور که میدانید ماتیاس آنگستروم کارگردان بازی هیتمن ۳ بود در استودیو Interactive مشهور بود ولی حال می‌خواهد تا وظیفه کارگردانی نسخه جدید از سری بازی های Crysis بگیرد. البته کرایسیس اولین بازی نیست که ماتیاس آنگستروم می خواهد در ساخت آن مشارکت داشته باشد. این شخص در ساخت بازی های مانند Far Cry 3 و Assassin’s Creed : Revelations در بخش داستانی بازی های استودیو Massive Entertainment شرکت داشته است و توانسته است کمک های بسیاری بکند.
حتی حساب توییتر بازی Crysis پستی حاوی پیام ابراز خوشحالی از وجود آنگستروم در بخش کارگردانی بازی Crysis بود و نوشته بود که : بسیار از حضور ماتیاس آنگستروم که تمامی ما به عنوان کارگردان بازی هیتمن ۳ آن را میشناسیم، به جمع خانواده Crysis برای کارگردانی چهارمین بخش از این بازی پرطرفدار پیوسته است.

سازنده هیتمن ۳ بازی Crysis 4 را کارگردانی میکند
سازنده هیتمن ۳ بازی Crysis 4 را کارگردانی میکند

به گفته یکی از مدیرعاملان Crytek هنوز تا انتشار بازی Crysis 4 فاصله بسیار زیادی است فعلاً این بازی در مراحل ابتدایی خودش می باشد. به نظر می تواند بازی بسیار جالب میباشد زیرا علاوه بر تجارب سازندگان نسخه های قبل کرایسیس حالا تجربه ماتیاس آنگستروم کارگردان هیتمن سهم با آنها یکی شده و میخواهد در قالب بازی Crysis 4 بازار شود باید ببینیم که چه تاثیری روی ساخت این بازی خواهند داشت. بعد از انتشار این بازی بر روی رایانه های شخصی و تمامی کنسول های نسل نهمی مانند کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس منتشر میشود.

بازی Crysis 4

حدود ۹ سال از آخرین سری از بازی Crysis میگذرد. حال چندی پیش اعلام شد که بازی Crysis 4 در دست اقدام است. البته چندین چندین ماه است گیمر ها با توجه به عرضه Crysis Remastered Trilogy برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتمی به رونمایی از بازی Crysis 4 عنوان شده بودند و منتظر اعلام این خبر به صورت رسمی و توسط شرکت سازنده بودند‌. استودیو کرایتک اعلام کرد که این بازی علمی تخیلی و شوتر کریسی در مرحله ابتدایی ساخت قرار دارد پس از مدت زمان زیادی را میخواهد تا زمان انتشار آن برسد. کرایتک اعلام کرد که بازی کرایسیس ۴ یک شوتر نسل بعد واقعی است؟
بعد از این که بازی Crysis 4 منتشر شد سایت بازی کی بدون اتلاف وقت نسخه اصلی و سیدی که اورجینال این بازی را برای شما قرار می دهد تا بتوانید به راحتی و با اطمینان کامل از سایت ما خرید کنید.

حمیدرضا غالمی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *