دانلود برنامه Oblivity | بهترین ابزار برای یه گیمر حرفه ای

دانلود برنامه Oblivity

معرفی برنامه Oblivity

با استفاده از برنامه Oblivity میتونید سناریو ها و تاکتیک های تقریبا بیشتر بازی های شوتر اول شخص رو انتخاب کنید و الگوریتم اون هارو استفاده کنید. این برنامه عملکرد موس شما و میزان حرکت دست شمارو ردیابی کرده و و با استفاده از الگوریتم خود بهترین تنظیمات موس رو در اختیارتون قرار میده. با استفاده از این برنامه عملکرد موس شما به بیشترین میزان خود میرسونه. از طریق این برنامه میتونید همه داده های مربوط به میزان هدفگیری و حساسیت موس و حتی حرکت کاراکتر خودتون رو اندازه گیری کنید.

 

به دقت کامل داده های مربوط به انحراف از مسیر هدف گیری ایده ال و شوتینگ شمارو بررسی میکنه و با تنظیم بهترین سنسیویتی موس برای شما باعث میشه که به سطح آخر و ایده ال خودتون در هدفگیری برسید. الگوریتم برنامه Oblivity بسیار دقیق بوده و کوچیک ترین حرکات شمارو ضبط و طبق بررسی های خودش بهترین تنظیمات رو به شما پیشنهاد خواهد داد.

دانلود برنامه Oblivity

شما میتونید نسخه کرک شده برنامه Oblivity رو از طریق لینک زیر دانلود کنید و همچنین نسخه قانونی و کامل این برنامه رو هم میتونید از طریق فروشگاه بازی کی سفارش بدید. فقط کافیه برای تهیه آن به پشتیبان سایت پیام بدید.

 

دانلود برنامه Oblivity | پسورد: www.bazikey.com

کلیدواژه : Oblivity
امیرحسین مولایی
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • سینا 24 آبان 1402 / 10:30 ب.ظ

    ممنون از بازی کی واقعا مفید بود ❤️

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *