حذف بازی Sniper Elite 5 از اپیک گیمز

حذف بازی Sniper Elite 5 از اپیک گیمز

حذف بازی Sniper Elite 5 از اپیک گیمز

در این مقاله می‌خواهیم به حذف بازی Sniper Elite 5 از اپیک گیمز بپردازیم که اخبار و شایعات بسیار زیادی در این باره منتشر شده است.

در روز پنجشنبه بود که بازی Sniper Elite 5 در دسترس تمامی گیمر ها در پلتفرم های پلی استیشن ۵ ،پلی استیشن ۴،کامپیوتر ، ایکس باکس سری ایکس ، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان قرار گرفت و در مدت زمان بسیار کم بازخوردهای بسیار خوبی از نگاه گیمر ها داشت و پیشرفته خوبی حاصل شده بود. حال اکنون با این که نسخه پلتفرم کامپیوتر این بازی هم از طریق فروشگاه مایکروسافت و هم از طریق استیم در دسترس کاربران قرار دارد ولی متاسفانه از شرکت اپیک گیمز ( Epic Games ) به طور ناگهانی حذف شد. هنوز این شرکت از دلیل حذف بازی Sniper Elite 5 از روی فروشگاه خود صحبتی نکرده است.

حذف بازی Sniper Elite 5 از اپیک گیمز
حذف بازی Sniper Elite 5 از اپیک گیمز

نکته مهم برای کسانی که این بازی را از اپیک گیمز خریداری کردند این است که تمامی پول خود را به زودی پس خواهند گرفت و در حال حاضر صفحه بازی Sniper Elite 5 در فروشگاه اپیک گیمز تاریخ به‌زودی دارد. سازندگان می‌گویند که رخ دادن یک اتفاق از کنترل آنها خارج بوده است باعث شده که این بازی از فروشگاه اپیک گیمز حذف شود (( این بازی به هنگام عرضه بر روی فروشگاه اپیک گیمز موجود نخواهد بود و در آینده به آن پلتفرم اضافه خواهد شد )) و در آخر اضافه کرده است از تمامی کسانی که تفاق باعث ناراحتی آنها شده بود عذرخواهی می‌کنیم و تمامی کسانی که این بازی را از اپیک گیمز پیش‌خرید کرده‌اند حتی اگر خودشان هم درخواست نکنند ما مبلغ پرداختی را به آنها پس خواهیم داد.

بازی Sniper Elite 5 هنوز بر روی پلتفرم کامپیوتر شخصی در دسترس است و می‌توانید به راحتی به تجربه این بازی بپردازید.

 

با سایت بازی کی همیشه به روز باشید.

حمیدرضا غالمی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *