تاریخ انتشار بازی The Lord of The Rings : Gollum

تاریخ انتشار بازی The Lord of The Rings : Gollum

تاریخ انتشار بازی The Lord of The Rings : Gollum

در این مقاله می‌خواهیم به تاریخ انتشار بازی The Lord of The Rings : Gollum بپردازیم

بازی Lord of Rings : Gollum

بازی The Lord of the rings : Gollum یکی از بازی های سبک اکشن و مخفی می باشد که بسیاری می گویند شبیه به مجموعه بازی های Prince Of Persia است. این بازی دارای داستان غیر خطی می باشد که بخش زیادی از اطلاعات و نقاط داستانی آن مربوط به شخصیت Smeagol از کتابهای J.R.R Tolkien است یعنی مشاهده یک داستان ارباب حلقه های کاملاً جدیدی هستیم که از این کتاب سرچشمه گرفته شده است.
گیم پلی این بازی به دو بخش تقسیم می شود یکی از آنها عبور مخفیانه از تهدیدهای دشمن است که در Mordor وجود دارند. یکی دیگر از آنها گرفتن تصمیم و انتخابی است که در زمانی اسمیگل و گالم هر دو به کد دنبال کنترل و تبدیل شدن به شخصیت سلطه گر هستند.
طراح ارشد بازی The Lord of Rings : Gollum گفته که در بازی سبک مخفی کاری را با المان های گشت و گذار عمودی و حرکات پارکور مانند ترکیب خواهد کرد همانطور هم در بالا به آن اشاره کردیم شبیه به بازی Prince Of Persia میباشد. این بازی یک تجربه بدون مبارزه است که باید به صورت مخفیانه دشمنان را از بین ببرید یا به اصطلاح گیمرها سایلنت کیل ( Silent Kill ) کنید. قطعاً بعد از انتشار این بازی بازیکنان زیادی وسوسه انجام دادن آن را دارند زیرا با توجه به جزئیاتی که از این بازی اعلام شده است دارای کیفیت بسیار درخشان و گیم پلی فوق العاده است. به نظر می‌رسد که ایده اصلی سازندگان این بازی واگذار کردن تصمیم نهایی را بر عهده بازیکن گذاشته است و از لحاظ گیم پلی راه حل جدیدی برای بازیکنان مهیا می شود.

تاریخ انتشار بازی The Lord of The Rings : Gollum
تاریخ انتشار بازی The Lord of The Rings : Gollum

تاریخ انتشار بازی Lord Of Rings : Gollum

با توجه به اعلام رسمی استودیو دیدلیک اینترتیمنت ( Deadalic Entertainment ) بازی ماجراجویی ارباب حلقه ها گالم در تاریخ ۱۱ سپتامبر یعنی ۱۰ شهریور برای پلتفرم پی سی ، استیشن ۴ ، پلی استیشن ۵ ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد و حتی در ماه سال جاری میلادی هم نسخه برای بازیکنان نینتندو سوییچ ارائه میشود.
گالوم بعد از از دست دادن حلقه خود تصمیم می‌گیرد تا کوهستان مه آلود را ترک کرده و به دنبال حلقه با ارزش خود بگردد اما سفری بسیار خطرناکی روبرو دارد و باید از سیاهچاله های بالا دور تا قلمرو الف ها در Mirkwood را طی کند. گالوم برای زنده ماندن باید از توانایی های مخفی کاری خود استفاده کند بتواند از تمامی ارتفاعات و وسایل بالا رود و تا حد امکان از خطرات دوری کنند تا بتواند زنده بماند. در طی انجام اینسلی معمولیت ها گلم باید تصمیم های مختلفی بگیرد جنبه‌های مختلفی را شامل می‌شود و بازیکنان با توجه به شخصیت اسلی باید تصمیمات را بگیرند. به یاد داشته باشید که تصمیمات شما می تواند در انتهای بازی تاثیرگذار باشد.

سایت بازی کی بعد از انتشار بازی The Lord of the rings : Gollum که در ۱۰ شهریور می باشد آن را درون سایت قرار می دهد تا بتوانید به راحتی از سایت ما نسخه اورجینال این بازی را خریداری کنید.

حمیدرضا غالمی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *