تاریخ انتشار بازی Diablo Immortal

تاریخ انتشار بازی Diablo Immortal

تاریخ انتشار بازی Diablo Immortal

بلاخره شرکت اکتیویژن بلیزارد ( Activision Blizzard ) تصمیم گرفت تا تاریخ انتشار بازی Diablo Immortal را به صورت رسمی در مناطق مختلف و نحوه دانلود رونمایی کند. همانطور که می‌دانید این بازی علاوه بر پلتفرم موبایل برای رایانه های شخصی هم منتشر خواهد شد.

همانطوری که شرکت اکتیویژن بلیزارد اعلام کرد بازی Diablo Immortal در تاریخ ۲ ژوئن یعنی ۱۲ خرداد ماه در دسترس کاربران موبایل قرار خواهد گرفت. شما برای دریافت نسخه کامپیوتر این بازی باید از طریق Battle.net اقدام کنید.
البته مناطقی مانند هنگ کنگ, تایوان ، سنگاپور ، تایلند ، فیلیپین باید برای تجربه بازی Diablo Immortal تا تاریخ ۱ تیر منتظر بمانند. می توانند فقط از نسخه بتای این بازی استفاده کنند.
البته که با توجه به اعلام اکتیویژن بلیزارد که بازی در تاریخ ۲۲ ژوئن در دسترس قرار می گیرد اما در یک بلاگر سمی عنوان کرده است که گیمر ها می توانند از صبح یک در گوگل پلی و اپ استور اقدام به دانلود این بازی کنند.

تاریخ انتشار بازی Diablo Immortal
تاریخ انتشار بازی Diablo Immortal

بازی Diablo Immortal

اگر از بازی هایی با سبک اکشن و نقش آفرینی لذت می برید ما به شما بازی دیابلو را معرفی می کنیم. بازی Diablo Immortal برای گیمر های ست که به تجربه ساده بازی های موبایلی علاقه ندارند و می خواهند تجربه ای تازه ای در زمینه بازی های گوشی داشته باشند مناسب است. درسته که این بازی برای گوشی های هوشمند طراحی شده است اما نکته حائز اهمیت این جاست که این بازی در همان سری معروف دیابلو و همان سبک عرضه می‌شود که این بار به جای استفاده از موس و کیبورد شما باید با لمس صفحه نمایش گوشی به کنترل بازی بپردازید.
طرفداران زیادی را به سمت خود آوردند و در سال ۲۰۱۸ هم این بازی برای گوشی های هوشمند روانه بازار شد. یک گروه از اضافه شدن بازی دیابلو به گوشی خوشحال شدند و یک گروه هم ناراحت برای اینکه می گفتند باعث تضعیف عناوین قبلی و اضافه کردن آن به نسخه موبایلی نگرانی هایی برای آنها به وجود آورده است. آفرینی و اکشن هستید بازی Diablo Immortal را از دست ندهید.

با سایت بازی کی به روز باشید.

حمیدرضا غالمی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *