تاریخ انتشار بازی Apex Legends Mobile

تاریخ انتشار بازی Apex Legends Mobile

تاریخ انتشار بازی Apex Legends Mobile

خیلی از گیمر هایی که تجربه بازی Apex Legends را داشته‌اند به دنبال نسخه موبایلی آن بودند که توسعه دهندگان این بازی به فکر تولید آن افتادند و تایید نهایی را دادند حال تاریخ انتشار بازی Apex Legends Mobile مشخص شد که ما می‌خواهیم در این مقاله به شما بگویم پس تا انتها با ما باشید.

دیگر گیمرها حوصله ای برای منتظر ماندن نسخه موبایلی بازی Apex Legends ندارند، این بازی شوتر محبوب و معروف در بین گیمر ها میخواهد در ماه میلادی جاری نسخه موبایلی این بازی را به صورت جهانی منتشر کند.
کارگردان نسخه موبایلی بازی اپکس لجندز، آقای Jordan Patz در این باره گفت : ما مفتخریم که اعلام می‌کنیم بلاخره بعد از مدت طولانی بازی Apex Legends Mobile در ماه جاری می تواند در دسترس تمامی بازیکنان جهان قرار بگیرد. ما در حال آماده سازی انتشار نسخه موبایل هستیم و در مدتی که پخش آزمایشی را امتحان کردیم نکات زیادی را متوجه شدیم.
ما میخواهیم این بازی موبایلی اپکس لجندز را به‌عنوان یک نسخه کامل و مستقل مطرح کنیم تا گیمر های کنسول و کامپیوتر هم بتوانند دوباره به عنوان یک نسخه جدید از بازی اپکس لجندز آن را تجربه کنند و برای افرادی که آن را تجربه کردند تکراری نباشد.
این بازی پرطرفدار مطمئناً نسخه موبایلی آن هم بسیار سر و صدا خواهد کرد، در این نسخه موبایلی از بازی Apex Legends علاوه بر تمامی حالت هایی که در نسخه کنسول و کامپیوتر آن وجود داشت دارای حالت های اختصاصی هم است.

تاریخ انتشار بازی Apex Legends Mobile
تاریخ انتشار بازی Apex Legends Mobile

حداقل سیستم موبایلی که بازی Apex Legends Mobile را میتواند اجرا کند :

  • ۴ گیگابایت حافظه خالی
  • ۲ گیگابایت رم
  • Open GL 3.1 Or Higher
  • نسخه ios 11 یا جدیدتر
  • نسخه اندروید ۶ یا جدیدتر
  • پردازنده : Snapdragon 435 , MediaTek Helio p20 , Exynos 7420 , Hisilicon Kirin 650

بازی Apex Legends Mobile صوت استودیو Respawn با همکاری Quantum و Lightspeed ساخته شده است که همانند نسخه کنسولی کاملا رایگان در اختیار عموم قرار می‌گیرد. این بازی شامل هیچ گونه خرید درون برنامه ای که باعث شود بازیکن برتری نسبت به دیگران بگیرد ندارد و آیتم های تزیینی اختصاصی،بتل پس مخصوص و آیتم های بازشدنی منحصر به فرد خود را دارد.

نگاهی به Apex Legends

بازی Apex Legends دارای سبک شوتر میباشد ولی سبک خواصی که حاکم بر این بازی است به طور کامل دنیای بازی های ویدیویی را تغییر داده است و طرفداران بسیار زیاد و همچنین محبوبیت خوبی سازندگان این بازی توسط گیمر ها پیدا کردند. کمپانی های زیادی برای ساخت همچین سبک از بازی اقدام کردند ولی EA کمپانی بود که دست به چنین کاری زد. این بازی همان راه Call of Duty دنبال کرده است و دارای شخصیت های متعددی است که به صورت متفاوت طراحی شده اند و هر شخصیت دارای توانایی منحصر به فرد خود است. تعداد ۶۰ بازیکن برای نقش های کوچک این بازی در نظر گرفته شده است و فضای زیادی برای دسترس خواهید داشت. اگر شما هم به بازی هایی مانند Pubg , Call of Duty , Fortnite و همچنین سبک شوتر علاقه دارید می‌توانید با بازی Apex Legends هم ارتباط برقرار کنید. شما میتوانید برای خرید سکه بازی Apex Legends از سایت ما اقدام کنید.
نسخه موبایلی این بازی یعنی Apex Legends Mobile هم مانند همین بازی هایی که در بالا اعلام کردم در حال منتشر شدن است و مطمئناً می‌تواند طرفداران بسیار زیادی را هم در نسخه موبایلی خود داشته باشد.

حمیدرضا غالمی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *