تاخیر بازی موبایل GTA-Trilogy Definitive Edition

تاخیر بازی موبایل GTA-Trilogy Definitive Edition

تاخیر بازی موبایلی GTA-Trilogy Definitive Edition

اخبار شنیده شده جدید شرکت Take Two با تاخیر بازی موبایل GTA-Trilogy Definitive Edition را عرضه می کند. این بازی اواخر سال گذشته در سیستمهای کامپیوتر شخصی و کنسول قرار گرفت و در اوایل سال ۲۰۲۲ سازندگان این بازی می خواستند برای گوشی های اندروید و گوشی های ios هم این سری از بازی GTA را عرضه کنند که متاسفانه مثل اینکه به تاخیر افتاده است. شرکت مادر راک استار گیمز در جریان گزارش مالی که از خود برای سه ماه سوم در فوریه انتشار داده بود را برای نسخه موبایل GTA-Trilogy Definitive Edition تاکید کرد اما ظاهراً گزارش مالی سالانه آنها تاخیر این بازی را تایید میکند و این بازی برای عرضه در نیمه دوم سال مالی جاری برنامه ریزی شده است که تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) به پایان می رسد.

البته نسخه کامپیوتر و کنسول بازی GTA-Trilogy Definitive Edition هم چنگی به دل نمی‌زد زیرا پس از انتشار به دلیل داشتن مشکلات فنی زیاد و اسناد ناخواسته موجود در فایل های بازی مانند موسیقی های بدون مجوز حتی یادداشت های توسعه‌دهنده بسیار زیاد مورد نقد کاربران قرار گرفت که نتیجه این کار حذف نسخه کامپیوتری این بازی از فروشگاه بزرگ راک استار بود. شرکت سازنده این بازی به طور رسمی آمار دقیق فروش این بازی را اعلام نکرده است اما در تاریخ ژانویه مدیر عامل شرکت توسعه دهنده بازی از عملکرد آن بسیار راضی بود و کلمه عالی را برای سوال آمار دقیق فروش این بازی به کار برده بود.

تاخیر بازی موبایل GTA-Trilogy Definitive Edition
تاخیر بازی موبایل GTA-Trilogy Definitive Edition

شرکت راک استار در اوایل معرفی ریمستر سه گانه بازی GTA زمان دقیق و مشخصی را برای انتشار نسخه موبایلی این بازی تعیین کرده بود و تنها گفته بود که در نیمه اول سال ۲۰۲۲ امکان دارد که نسخه موبایل بازی GTA-Trilogy Definitive Edition معرفی شود در حالی که بسیاری از کاربران موبایل منتظر دریافت این بازی هستند حال توسعه دهندگان خبر از به تاخیر افتادن این بازی جهت معرفی دادند. به نظر می رسد که توسعه دهندگان این بازی نمی خواهند مشکلاتی که در کامپیوتر و کنسول برای این بازی پیش آمده بود را دوباره تکرار کنند و از انتشار ناقص بازی هراس دارند.

بازی GTA-TRILOGY Definitive Edition

یکی از بهترین و خفن ترین بازی هایی که دنیای گیمر ها را به کلی تغییر داد و توانست در سالهای اول انتشار خود توجه کاربران بسیار زیادی را جلب کند و محبوبیت بسیار زیادی شامل این بازی شود،سری بازی های GTA بود که بعد از توسعه GTA-Grand Theft auto San Andreas محبوبیت دوچندانی در بین کاربران پیدا کرد و اکثر گیمر ها قطعاً یک بار این بازی را تجربه کرده اند و چه بسیار از گیمر هایی که با این بازی زندگی کرده اند. حال ریمستر سه گانه GTA برای نسخه موبایلی در دست اقدام است و بی اغراق می توانیم بگوییم که سری بازی های جی تی ای حتی امروز هم حرف زیادی برای گفتن در سری بازی های جهان باز دارند. این بازی بعد از انتشار در دو نسخه کنسول و کامپیوتر شخصی نتوانست رضایت کاملی از سمت گیمر ها داشته باشد ولی اکنون دره آل بررسی و رفع مشکلات موجود در آخرین نسخه از بازی ریمستر سه گانه جی تی ای است.

حمیدرضا غالمی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *