اکنون که سرانجام زمان آن فرا رسیده است که Old Man 2020 را فراموش کنید و گلوله ای مهربان را در پشت سر او قرار دهید ، همچنین زمان آن فرا رسیده است که از آنچه امسال در دنیای بازی های رایانه شخصی اتفاق افتاده است ، و آنچه ممکن است برای ما در سالهای پیش رو اتفاق بیوفتد این سال بود که کنوانسیون های بازی آنلاین شدند و کمپانی های بازی سازی کار در خانه را به حالت عادی درآوردند. بازی های رایانه ای در جنگ کنسول پیروز شدند و پاداش این پیروزی نوید بازی های انحصاری قبلی سونی بود که به سیستم عامل ما می آمدند. شرکتهایی که روزی به نظر می رسید با تفلون روکش شده اند ، مانند Blizzard و CD Projekt Red ، تصمیماتی اتخاذ کردند که برخی از طرفداران فداکار آنها را از خود دور کرد. Oculus Quest 2 واقعیت مجازی را بیشتر قابل دستیابی کرده و کمبودها باعث شده کارت های گرافیک کمتر قابل دستیابی باشند. و این فقط لاغر کردن سطح 12 ماه پرحادثه است. در اینجا برخی از رویدادهای سال 2020 آورده شده است که ما فکر می کنیم تأثیرات چشمگیری در آینده بازی های رایانه ای خواهد داشت. مانند همه پیش بینی ها ، این خطر وجود دارد که اتفاق کاملاً غیرمنتظره ای رخ دهد و همه آنچه فکر می کنیم می دانیم را به شدت تغییر دهد ، اما احتمال وقوع این اتفاق برای دو سال متوالی چیست؟ خیلی باریک ، درسته؟ لطفا بگویید شانس کمی است. در ادامه با رویدادهای گیمینگ سال 2020 با ما همراه باشید تا در ادامه بازی کی بخوانید
یکی از رویدادهای گیمینگ(Gaming) سال 2020 که باید بدانید مایکروسافت بتسدا را خریداری کرد!
در ماه سپتامبر ، مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا احتمالاً تمام مواد مخدر مسدود شده موجودی خود را به یک خاجیت دوستانه فروخت ، 7.5 میلیارد دلار حاصل را گرفت و Zenimax Media را خریداری کرد.
مایکروسافت خرید بتسدا پیامدهای نگران کننده ای را برای دارندگان پلی استیشن دارد ، اما آنچه برای ما در زمین بازی های رایانه ای مهم است ، آمدن بازی های بتسدا به Game Pass است. Doom Eternal ، در تاریخ 3 دسامبر ، کمتر از 9 ماه پس از انتشار ، برای PC وارد Game Pass شد ، در حالی که Starfield و The Elders Scrolls 6 در هنگام راه اندازی در دسترس خواهند بود. و همینطور بازی های سایر دستاوردهای مایکروسافت مانند Obsidian ، Double Fine ، inXile ، Mojang ، Ninja Theory ، Rare و لیست ادامه خواهد یافت.شاید این اتفاق را بتوان یکی از رویدادهای گیمینگ سال 2020 دانست.
سایر خدمات اشتراک با اتصال به فناوری جریان که همانطور که Google Stadia نشان داد ، راهی برای خاموش کردن قابلیت اطمینان است ، با مشکل روبرو شده است. راستش را بخواهید ، این احساس حتی دورتر از اینکه VR در این مرحله جریان اصلی داشته باشد وجود دارد. مایکروسافت با اجرای یک سرویس اشتراکی که فقط به مردم امکان می دهد بازی ها را بارگیری کنند و سپس آن را با چیزهایی که می خواهند بازی کنند ، گره Gordian را قطع کرد. برای انجام این کار ، آنها در آینده توسعه دهندگان بیشتری پیدا می کنند.
یک موضوع مهم را فراموش نکنیم .تأثیر Genshin Impact تراکنش های سایه دار را حتی بیشتر جریان اصلی قرار داد
Genshin Impact نفوذی کاملاً سرگرم کننده و جذاب است ، اما عشق من نسبت به آن علی رغم معاملات خرد درنده اش وجود دارد. مگر اینکه خیلی خوش شانس باشید ، برای بدست آوردن شخصیت های جدید صدها دلار هزینه می شود و برای رسیدن به سطح کامل هزاران نفر دیگر. روی کاغذ بسیار ناخوشایند است ، اما بر خلاف بسیاری از بازی های رایگان Genshin Impact مانع از لذت بردن بازیکنان از بازی نمی شود مگر اینکه هزینه آن را بپردازند. در واقع ، شما می توانید صدها ساعت در آن غرق شوید بدون اینکه فقط نگاهی به فروشگاه بازی آن بیندازید و هنوز هم اوقات خوشی را سپری کنید.
قبل از Genshin Impact ، بازی های gacha فقط در فروشگاه های اپلیکیشن موبایل یافت می شد و اگرچه سال هاست که محبوبیت زیادی دارند ، اما فکر می کنم Genshin Impact قرار است تعداد بیشتری از آنها را که به کامپیوتر و کنسول وارد می شوند ، بشارت دهد. و ، بله ، این یک نوع چیز بد است. گرچه Genshin Impact در نحوه ارائه و ساختار این تراکنش های خرد غیر عادی سخاوتمندانه است ، اما من شک دارم بازی هایی که در پی آن دنبال خواهند شد. من کاملاً انتظار دارم که در سالهای آینده ، بیش از چند بازی سعی در تقلید از موفقیت Genshin Impact داشته باشند اما آن را با معاملات خرد در چهره شما و بدون گیم پلی اصلی شگفت آور عالی Genshin Impact ، همراهی کنند. من تعجب نخواهم کرد که ببینم بازیهای با بودجه زیاد از استودیوهای معروف نیز با این مدل آزمایش می کنند
ممکن است به نظر شبیه مروارید باشد ، اما این چیزها چگونه کار می کنند. یک بازی با یک مدل مالی خاص بسیار جالب توجه است و دسته ای از کپی برداری ها سعی در بازسازی این موفقیت دارند. و من حاضر هستم شرط ببندم که تأثیر پایدار Genshin Impact در صنعت بازی ها ارتباط زیادی با سیستم های بازی یا رویکرد آن به اکتشاف در دنیای آزاد و همه چیز در رابطه با نحوه موفقیت در جذب 6 میلیون دلار در روز نخواهد داشت.
یکی از رویدادهای گیمینگ(Gaming) سال 2020 که باید بدانید ورود epic و مقابله ان با شرکت اپل
بعد از مبلغی غیر خدائی که برای Fortnite بدست آورد ، اپیک از یک موتور ساز ساکت اما موفق به جنگنده UFC هیجان انگیز که به دنبال درگیری بود رفت. ابتدا با راه اندازی فروشگاه Epic و خواستار برداشت 30 درصدی Valve از استیم استفاده شد. بخار به نظر نمی رسد که برای پوشیدن واقعا بدتر باشد ، اما Epic فروشگاه خود را به عنوان رقابتی تاسیس کرده است ، عمدتا با پول انداختن در بازی های رایگان. و اکنون به دنبال اپل است ، نیازهای غول فناوری را برای برنامه هایی که در دستگاه های iOS منتشر می کنند به چالش می کشد – یعنی این که آنها از پردازش پرداخت اپل استفاده کنند و 30 درصد از درآمد خود را به اپل بدهند ، از جمله درآمد حاصل از خریدهای درون بازی.
راهی که Epic شروع به این مبارزه کرد ، به عبارت دیگر جسورانه بود: سیستم پرداخت iOS اپل را دور زد ، منتظر آمدن عواقب آن بود و سپس دادخواست خود را مطرح کرد. ما هنوز منتظر هستیم تا آن دعوای حقوقی انجام شود ، اما این پیش زمینه خواهد بود. خوب است که اپل بخش بزرگی از بازار سخت افزار را بدست آورد و هرکسی را که برای این سخت افزار نرم افزار درست می کند مجبور کند از سیستم پرداخت خود استفاده کند (و آن را کوتاه کند) ، یا Epic با حکمی که به او اجازه می دهد خود را ارائه دهد قابل تأیید است سیستم پرداخت خود در دستگاه های iOS. Epic نیز به دلایل مشابهی به دنبال گوگل رفت ، اما گوگل استدلال می کند که دستگاه های اندرویدی متفاوت هستند ، به این دلیل که کاربران را محدود به یک فروشگاه نمی کنند همانطور که اپل انجام می دهد