ورود ایلان ماسک به بازی های ویدیویی

ایلان ماسک

ورود ایلان ماسک به بازی های ویدیویی و بازی هایی از جنس تسلا !

همه دنیا ایلان ماسک معروف را به خاطر ساخت کمپانی های بزرگی چون تسلا ، پی پال و اسپیس اکس میشناسند که هر سه این کمپانی ها دنیارا در زمینه خود متحول کرده اند از همه جالبتر این است که بدانید ایلان ماسک در یکی از پروژه های کودکی خود به تنهایی توانست یک بازی ویدیویی بسازد . 
دنیای بازی های اورجینال منتظر تحول عظیمی بود که با ورود ایلان ماسک به دنیای گیم این تحول ها به عمل می آیند . زمانی که یکی از کاربران توییتر از او پرسید که آیا این بازی هایی که میخواهید بسازید به عناوینی به پازی های پوکمون گو شبیه هستند او جواب داد که بیشتر علاقه مند به بازی موبایل است و هدف اصلی او از تولید بازی های ویدیویی مرتبط به بزرگسالانی است که از خودرو های تسلا استفاده میکنند.

ایلان ماسک گفته است که :
اگر به توسعه بازی های ویدیویی علاقه دارید ، می توانید از تسلا استفاده کنید. ما می خواهیم بازی های فوق العاده سرگرم کننده ای ایجاد کنیم که صفحه لمسی مرکز ، تلفن و ماشین را با هم ادغام کند. 
ایلان ماسک همیشه در ذهن خود ایده های بسیار بزرگی پرورانده است و بسیاری از آنها را عملی کرده و حال یکی از موفق ترین انسان های روی کره ی زمین محسوب میشود

عکس

 

تسلا در خودرو هایش از موشک استفاده خواهد کرد ؟

آنچه ما می دانیم این است که تسلا در نسخه بعدی تسلا V9.0 باید حداقل سه بازی آتاری داشته باشد. یکی از این موارد شامل بازی Pole Position است که ماسک می خواهد “به فرمان واقعی اتومبیل متصل شود” (اما فقط در زمانی که ماشین ثابت است). او همچنین می خواهد Tempest و موشک فرماندهی اضافه شده را ببیند. امیدواریم ماسک قصد استفاده از موشک های واقعی را نداشته باشد.

ایلان ماسک اکنون به دنبال توسعه دهندگان برای ایجاد بازی های سفارشی برای تسلا است و از توسعه دهندگان می خواهد که کارهای قبلی خود را برای بررسی ارسال کنند. ظاهراً این موارد با معیارهای “حداکثر بازی و خلاقیت” ارزیابی می شوند. برخی از شرکت ها قبلاً کار خود را با ماسک آغاز کرده اند ، مانند توسعه دهنده بازی های مسابقه مهمانی Jackbox ، که در توییتر خود علاقه مند به تبدیل بازی های خود به مدل خودروهای تسلا شده است. حتی PlayerUnknown نیز درگیر ایده پردازی بود ، با اینکه Brendan Greene با ارسال توییت در توییتر ، دوست داشت یک بازی با ورق “برترین سبک ها” را برای Tesla ببیند.

دیگران درمورد فراخوان توسعه دهندگان کمتر جدی بودند و شروع به ارائه ایده های خود کردند . جکسون رایان اظهار داشت که تنها زمان لازم است که بتسدا برای انتقال اسکایریم به تسلا ارتباط برقرار کند. زوئی کوین به شوخی کلاه خود را به داخل حلقه انداخت و در توئیتر نوشت “مرا ترسو استخدام کن“. من شخصاً فکر می کنم یک شبیه ساز زیردریایی برای تسلا بسیار خوب کار کند.

عکس

در هر صورت ، اولین بازی ویدیویی برای تسلا (سه عنوان آتاری) باید در به روزرسانی بعدی نرم افزار ، که قرار است در اواخر ماه جاری برگزار شود ، برسد. آیا چشم انداز ماسک از یک بازی سفارشی و یکپارچه برای تسلا به ثمر خواهد رسید؟

بازی کی | BaziKey

  • اخبار جدید دنیای گیم را از قسمت بازی مگ دنبال کنید .
  • محصولات مورد نظر خودتان را ارزان تر از همه جا از سایت بازی کی تهیه کنید ( بازی کی دارای نماد اعتماد و نماد سازماندهی اینترنتی میباشد و شما با خیال راحت میتوانید خرید های خودتان را از سایت بازی کی انجام دهید )
  • شما همچنین میتوانید از بازی کی به صورت اقساطی نیز خرید کنید (اقساط سه ماه تا 12 ماه )
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • تحویل سریع
  • جشنواره ها و تخفیفات فراوان در بازی کی

ارزان بخرید ، گران بازی کنید

 

کلیدواژه : اخبارایلان ماسک
کارشناس واحد تامین
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *