انتشار بازی Sonic Frontiers

انتشار بازی Sonic Frontiers

انتشار بازی Sonic Frontiers

سری بازی های سونیک به عنوان یک بازی نوستالژیک و همچنین پرطرفدار و محبوب در خاطرات همه ما هک شده است و شاید یکی از بهترین لحظات بازی ما در قدیم انجام سری بازی های سونیک بود که لحظاتی پر از هیجان و رقابت را به ما می داد. حال جدید اخباری درباره انتشار بازی Sonic Frontiers پخش شده است، آیا باز هم می توانیم سونیک را در نسخه جدیدتر و ورژن بالاتر تجربه کنیم؟

انتشار بازی Sonic Frontiers
انتشار بازی Sonic Frontiers

اطلاعات جدیدی که در دسترس همگان قرار گرفته است ظاهراً قرار است بازی Sonic Frontiers در ۱۵ نوامبر سال ۲۰۲۲ ( 24 آبان 1401) عرض شود و در دسترس همگان قرار گیرد. در رویداد The Game Awards سال ۲۰۲۱ بود که معرفی کامل این بازی توسط شرکت سگاه انجام شد اما این شرکت جزئیات خاصی را از بازی Sonic Frontiers به اشتراک نگذاشته بود.
از آنجایی که سازندگان این بازی به قابلیت و ویژگی Open World ( جهان باز ) بودن این بازی اشاره کردند می توان گفت قدم بسیار بزرگی برداشتند که قطعاً طرفداران و گیمر های زیادی را در انتظار گذاشته است. همانطور که مشخص است طرفداران سری بازی های سونیک زمان زیادی را نمی توانند منتظر بمانند تا این بازی توسط شرکت Sega عرضه شود. اولین نسخه از فرانچایز سونیک است که به عنوان جهان باز معرفی می‌شود و بر اساس گفته استودیو سونیک ( Sonic Team ) یک جهش بسیار بزرگ برای این مجموعه خواهد بود.
بازی Sonic Frontiers برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ ، پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس وان ، ایکس باکس سری ایکس/اس ، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ در نظر گرفته نشده است اما امیدواریم برای کسانی که از کنسول و رایانه شخصی استفاده نمی کنند و فقط پلتفرم موبایل را در اختیار دارند هم فکری شود. اگر اخبار از جزئیات و اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شود قطعاً سایت بازی کی آن را برای شما قرار خواهد داد و در زمان انتشار این بازی شما می‌توانید به خرید بازی Sonic Frontiers از سایت بازی کی بپردازید.

حمیدرضا غالمی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *