آیا نسخه لایت Pes 2022 تولید میشود؟

آیا نسخه لایت Pes 2022 تولید میشود؟

آیا نسخه لایت Pes 2022 تولید میشود؟

به نظر شما آیا نسخه لایت Pes 2022 تولید میشود؟
با توجه به نسخه های قبل سری بازی های PES و از آنجایی که وارد نسل نهم بازی‌های ویدیویی شدیم انتظارات بسیار بالا رفته است و توقع تولید بازی بسیار با کیفیت و متناسب با تکنولوژی های روز دنیا از کمپانی سازنده PES هستیم.
اگر شما هم یکی از علاقه مندان به سری بازی های PES هستید قطعاً می‌دانید که در نسخه های قبلی این بازی قبل از انتشار نسخه اصلی بازی PES یک نسخه تحت عنوان نسخه لایت بازی منتشر می شود که کاربران می توانند محیط بازی را به صورت خیلی محدود تر ببینند و آن را پیش از منتشر شدن به صورت کاملا رایگان تجربه کنند. در نسخه لایت بازی های PES بسیاری از بخش ها محدود هستند و باید آنها را در نسخه اصلی تجربه کنید ولی فقط جهت آشنایی بیشتر با محیط بازی نسخه لایت برای علاقه مندان منتشر می شود. تا حالا نسخه لایت بازی PES 2022 منتشر نشده است! آیا نسخه لایت Pes 2022 تولید میشود؟
ادامه این مقاله به موضوع منتشر شدن یا نشدن نسخه Lite بازی PES 2022 میپردازیم.

آیا نسخه لایت Pes 2022 تولید میشود؟
آیا نسخه لایت Pes 2022 تولید میشود؟

ساخته شدن یا نشدن نسخه لایت PES 2022 ؟

خب همانطور که پیداست بازی PES 2022 برای تمامی پلتفرم ها به صورت کاملاً رایگان منتشر شده است ولی این نسخه منتشر شده از بازی eFootball Pro Evolution Soccer 2022 نسخه محدود است و شما به تمامی این بخش ها دسترسی ندارید و کیفیت گرافیکی بسیار کمی دارد و به احتمال زیاد کمپانی سازنده این بازی یعنی کونامی ( Konami ) به دنبال منتشر کردن نسخه پریمیوم این بازی است و به فکر انتشار نسخه لایت نیست!
با این تفاوت که شما به تمامی بخش های این بازی به صورت کامل و با کیفیت گرافیکی بسیار بالا دسترسی دارید ولی فقط باید به فکر خرید بازی PES 2022 باشید زیرا این سیاست کمپانی کونامی است که با پرداخت هزینه آن قادر به دسترسی خواهید بود و این اصلا خوب نیست که این کمپانی بعد از گذشت این همه سال هیچ ارزشی برای برند خود قائل نمی‌شود.

وضعیت لایسنس تیم ها در بازی PES 2022

چندی پیش که خبر سوپر لیگ اروپا بسیار سر و صدا به پا کرده بود بازار شایعات و اخبار بسیار داغ بود و انتظار می‌رفت که در بازی پی اس ۲۰۲۲ این تورنمنت نیز اضافه شود و الان که به کلی این قضیه کنسل شده است هیچ خبری در این بازی نباید باشد. از آنجایی که کمپانی کونامی و الکترونیک آرتز رقابت شدیدی بر سر لایسنس های تیم ها دارند امکان هر رخدادی تا دقیقه ۹۰ منتشر شدن بازی وجود دارد ولی طبق گفته ها اضافه شدن تیم ناپولی به بازی PES 2022 تا به حال قطعی اعلام شده است بیش از ۸۵ الی ۹۰ درصد از تیم‌هایی که در نسخه های قبلی مانند PES2021 و PES 2020 لایسنس شده بودند نیز در این این نسخه هم وجود دارند.

حمیدرضا غالمی
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • babaei1810 8 اردیبهشت 1401 / 6:10 ب.ظ

    ایشالا دوباره نزنن تو ذوق مردم

    • امیرحسین مولایی 9 اردیبهشت 1401 / 1:59 ب.ظ

      سلام دوست عزیز ممنون بابت نظرتون

      دفعه پیش که افتضاح عمل کردن اینبار باید دید چیکار میکنن !

      کد تخفیف هدیه شما بابت درج نظر: tnxforsup

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *